Sven

Sven Langeberg fotograaf

Sven hier, praatjesmaker én plaatjesmaker!

Ik ben de papa van Haike (6) en Martje (3) en Janske (1) en samen met mijn vrouw Lieke wonen wij in het gezellige Mariahout. We hebben ook nog een hond: Ties, een lieve, hyperactieve blue merle border collie.

Ik ben gek op mensen, jong en oud en vind niks zo leuk als nieuwe mensen leren kennen en samen kunnen lachen. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich op zijn/haar gemakt voelt bij mij: een praatje maken, samen lachen, samen huilen en een band opbouwen.

In mijn vrije tijd ga ik graag met de kids op pad, dagje speeltuin, kinderboerderij of pretpark met als lunch een lekker frietje speciaal. Eenmaal thuisgekomen, maak ik een heerlijke indiaase curry, een pittige kipsalade of een ovenschotel met prei.
Ook ben ik lid van de Runners Club Lieshout, zodat ik kan zeggen: “Ik ben lid van een hardloopvereniging”. Soms trek ik zelfs mijn loopschoenen aan!

Ik ben gek op het maken van foto's, omdat ik namelijk zeker weet dat ik niet alleen herinneringen maak, maar ook herinneringen vastleg, zodat je later nog iets hebt om op terug te kijken! De tijd gaat al zo snel! Hoe lang is het geleden dat jullie écht leuke foto's gemaakt hebben?

En met kinderen lijkt de tijd nog sneller te vliegen! Voor je het weet, zitten ze op school, zijn ze ieder weekend aan het sporten, spelen ze bij vriendjes, worden ze zelfstandig en zijn ze de deur alweer uit! Zonde om achteraf te bedenken dat je graag meer professioneel vastgelegde herinneringen had gehad….

Maar wil je wel een foto van jezelf aan de muur? Ik weet hoe ongemakkelijk het is om voor de camera te staan. Dat zie je wel aan de video's op mijn website ☺ Je weet niet meer waar je moet kijken, je weet niet meer wat je met je handen moet doen...

Je weet niet eens meer hoe je jezelf moet zijn! Daar hoop ik iets aan te doen. Ik ben namelijk geen fotograaf die jullie gaat poseren of die je vertelt wat je moet doen.

aanbeveling gecensureerd.jpg

Ik stel enkele vragen, geef soms een suggestie als ik een mooie plek zie en laat je daarna vooral lekker je gang gaan. Zo krijg je een ongedwongen sfeer en dus ook ongedwongen foto's. Natuurlijk noem ik het graag. Op een bruiloft verdwijn ik tussen de gasten, sta ik aan de bar of op de dansvloer en ondertussen maak ik foto's, zodat je eigenlijk niet eens merkt dat ik er ben.

Mijn doel is om je de camera te laten vergeten! Klinkt goed? Klik hier om contact op te nemen en dan spreek ik je snel!

Sven Langeberg

Sven heeft ons de hele dag begeleid en ook iedere gast is op de foto. De hele trouwdag is super vastgelegd. Niet alleen wij vinden onze foto’s prachtig maar ook de gasten hebben veel complimenten gegeven. Hij is in ieder geval aan te raden.
— Bibiane

Sven is echt een aanrader als trouwfotograaf (tevens ook voor fotoshoots). Hij is makkelijk en gezellig in omgang, kletst gezellig met iedereen. Je merkt niet dat hij foto’s aan het maken is en blend tussen de gasten.
— Josje
Fantastische foto’s terug gehad die echt de sfeer van de trouwdag laten zien! Je hebt niet in de gaten dat je wordt gefotografeerd, daardoor worden het hele leuke en vooral echte foto’s.
— Elianne